Blogger yg spotting !

Sabtu, 26 Disember 2009

"yA ALLaH, j!kA........"



Ya Allah, jika aku jatuh cinta..

cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu

Agar bertambah kekuatan untuk menyintaiMu Ya Muhaimin



Jika aku jatuh hati,

Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya berpaut padaMu

Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsunya



Ya Rabbana, jika aku jatuh hati

jagalah hatiku padanya,

Agar tidak berpaling daripada hatiMu..



Ya Rabbul Izzati, jika aku rindu,

Rindukanlah pada seseorang yang yang merindui syahid dijalanMu...



Ya Allah, jika aku menikmati cinta keksihMu

janganlah kenikmatan itu

Melebihi kenikmatan indahnya bermunajat disepertiga malam terakhirMu



Ya Allah,

Jika aku jatuh hati pada kekasihMu jangan biarkan aku tertatih dan

Terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru menusia kepadaMu...



Ya Allah, jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu

Jangan biarkan aku melampaui batas,

Sehingga melupakan aku pada cinta Hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu,

Amin...


sharing is caring

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hArAp kAL!An sUd! m'bR! p'IngAtn kPd dR! iN! (^.^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...