Blogger yg spotting !

Khamis, 14 Mac 2013

Suami Aku Ustaz


Bismillahirrahmanirrahim

Terkejut x bace tajuk tuu ? Hehe saje jew la buat suspen. .
actually tuu tajuk sebuah novel yg dalam proses aku baca sekarang. .
sekadar satu perkongsian la dengan sesiapa yg singgah sini. .
menarik sangat novel tuu then sangat la kena dengan jiwa aku. .
#ehh ehh jangan salah faham dulu oke ?

I mean cara penyampaian novel yg agak santai ala2
agak nakal tuu sangat la padan dengan diri aku ni haa. .
hmm meskipun novel tuu xde la sangat islamik macam
karya kak Fatimah Syarha , tapi aku salute la
kak Hannah Dhaniyah sebab dia pandai selitkan
babak islamik dalam tuu. .

#terbaik punya novel !


Actually aku tau novel ni pun daripada junior aku ,
Habibah Naemah yang ada post status tentang novel tuu. .
setelah sekian lama berhajat akhirnya terbeli dan terjumpa jugak
aku akan novel tersebut. .haha skema punya ayat
 biasanya novel setebal 583 muka surat aku boleh habiskan
dalam masa satu hari jew tapi keja punya pasal asyik postpone jew. .
xpew2 malam ni aku pulun bace sampai habis sebab esok cuti. .

#Alhamdulillah :)

Disebalik bace novel tuu hari ni masa tunggu ibu kat opis dia untuk amek
dia balik keja , sempat lagi title suami aku ustaz bertukar jadi
"SUAMI AKU ENGINEER"
aduihh kena usik pulak dengan rakan sekerja ibu. .
katanya kenape bace buku suami aku ustaz ?
patutnya bace buku suami aku engineer. .

#Haha mengarut saje. .tapi kalau masin mulut ? huhu x tau la

Hmm tapi kan , best sangat novel dia. .best la dapat suami
yang sentiasa bicaranya penuh dengan nasihat yg berhikmah. .
Sweet laa. .hehe mood gatal pulak tetibe bwekk

#Ya Allah , SOLEHAHkan la aku ! supaya
si dia dapat menerima aku apa adanya sebagai peneman hidup dia

siapa ?

#Wallahu a'lam



Untuk pengetahuan umum. .cewahh pandai la sangat aku ni. .
BFF aku , Adibah pergi la pesta buku dekat KL hari tuu ,
then dia cakap novel ni akan ditayangkan dalam bentuk drama
di tv3. .nak tahu sape berlakon ? semestinya hero malaya
yg diminati my mum. .ADY PUTRA. .huhu mesti
jadi watak ustaz hafiz punya dalam novel tuu. .
by the way , x sabar nk tengok drama dia law ada la



~mAy AllAh bLess!Ng uS~

sharing is caring

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hArAp kAL!An sUd! m'bR! p'IngAtn kPd dR! iN! (^.^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...