Blogger yg spotting !

Selasa, 29 Oktober 2013

Sem Break Comingg babehh :)

Bismillahirrahmanirrahim

Rasenye dah sangat bersawang belog kesayanganku nihh. .
Almost 7 month tak update sebarang berita, huhu 
Actually aku dah bergelar mahasiswi, KUIM di Melaka



Pic Mula2 dtg KUIM dan Fakulti aku,
Fakulti Sastera dan Sains Sosial

jauhkan aku merantau ? Gara2 nak carixx pengalaman kat 
tempat orang kan. .Pelbagai episode suka duka aku tempoh 
selama 4 bulan di sana dari 3 Jun 2013 until 27 Oktober 2013
and now
SEMESTER BREAK begin !!! 



Alhamdulillah sudahh tamat sem 1
Next December dah sem 2, oppss lupa plak nk 
citer kos ape aku amek. .Aku dapat kos 
Ijazah Sarjana Muda Psikologi (kepujian)
kos yg sangat aku minat but not bad la
 cuma kena struggle lebihh. .hopefully result final exam 
baru2 ni sume oke. .kesian my mum
 bertungkus lumus carixx duet bayarkan fee

Cuti yang sekitar 6 weeks ni aku banyak 
sangat perancangan. .kalau boleh tak nak la bazirkan 
masa buat benda tak berfaedah kan
so Ummu Aiman make a move !!


~mAy AllAh bLess!Ng uS~

sharing is caring

2 ulasan:

hArAp kAL!An sUd! m'bR! p'IngAtn kPd dR! iN! (^.^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...