Blogger yg spotting !

Jumaat, 10 Julai 2015

Aku penat! :'(

بسم الله الرحمان الرحيم

Hari ini menjelma lagi, 
membuatkan aku terasa pilu..
Saban hari aku lewatinya,
penuh sabar dan pendam.. 
tapi hari ini datang jua, Allahu :'(

Apabila segala yang terbuku di hati
 dapat dilepaskan jua..
hanya dengan cara ini, 
di sini..sebuah tempat yang damai,
Ya, aku lepaskannya di sini..
di tempat yang menampakkan
 keindahan ciptaan Tuhan,
 dengan melihat pantai & desiran ombak, 
hanya SENDIRI..


Di sinilah tempat yang aku
bakal peroleh ketenangan kembali,
sembuhkan luka yang hadir 
& tempat aku berfikir kembali..

Aku tahu aku tidak sempurna,
 jauh lagi level untuk ke tahap yang dihajati. 
Maafkan aku ibu, maafkan aku..
Mungkin aku bukan seperti yang lain, 
yang dapat memuaskan 
hati orang lain, menjadi yang terbaik..
dengan bisa memenuhi segala kehendakmu..

Aku penat..cukup penat dengan semua..
Tolonglah izinkan aku bernafas, 
jalani hidup sepadan dengan tahap aku..
Aku juga manusia yang perlukan pengertian..
atau aku yang tidak mengerti?

Ku singkapi hari-hari, 
dalam setiap episod hidup,
sepertinya aku masih tidak mengenali,
YA, aku belum lagi mengenali, 
siapa itu AKU..

Yang aku tahu, 
hanya lewatinya hari demi hari,
tidak tahu apa yang ku mahu,
tidak pasti apa arahku,
tidak mengerti diri ini..



Aku penat ya Allah, aku penat!
Pandulah aku, tunjukkanku arah..
Jadikan aku apa adanya, 
yang masih mampu membahagiakan dia,
si dia "IBUKU"
andai ada luka dihatiku kerana dia..
buanglah rasa itu jauh2..
kerana seperti dikatakan olehnya,
"dia ibu, aku anaknya"

Allah..Allah..Allah... :'( 


~mAy AllAh bLess!Ng uS~

sharing is caring

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hArAp kAL!An sUd! m'bR! p'IngAtn kPd dR! iN! (^.^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...